HOVEDTRENER SØKES TIL RANDABERG TENNISKLUBB!

Postet av Randaberg Tennisklubb den 15. Mai 2024

Randaberg Tennisklubb (RTK) ble etablert i 1980. Klubben har en innendørs hall med to baner. Klubben har 2 fulltids trenere og flere deltidstrenere ansatt,  og har opplevd sterk vekst de siste årene, både på kursdeltakere og medlemmer. Det arbeides nå med utvidelse av klubbens anlegg med 3 nye innendørs baner (til totalt 5 baner), nytt service bygg og det vurderes også areal til andre racketsporter.

HOVEDTRENER: BLI EN DEL AV DEN SPENNENDE VEKSTEN I RANDABERG TENNISKLUBB!

Randaberg Tennisklubbs strategi er «Tennis for hele familien» Klubben ønsker å bidra til at flere barn/unge og deres familier kan samles rundt tennisaktiviteter og ambisjonen er å ha tilbud til aktive mennesker i alle aldre.

Klubbens virksomhet omfatter tennis kurs for alle nivåer, privattimer, TFO (Tennis Fritids Ordning),sosiale tilstelninger og turneringer på forskjellige nivåer. RTK er også aktiv deltaker i satsing og oppbygging av tennis på regionalt nivå i Rogaland, et initiativ hvor regionens klubber samarbeider tett og utveksler erfaring og kunnskap.

Randaberg Tennisklubb er en klubb i stor utvikling og vekst og vi kan tilby et spennende arbeidsmiljø med store muligheter for en trener med ambisjoner.

Vi søker nå en ny hovedtrener i 100% stilling og tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for både personlig og faglig utvikling. Treneren har ansvaret for teamet av trenere og klubbens sportslige aktiviterer.

Arbeidsoppgaver:

• Utføre klubbens strategiplaner og rapportere til daglig leder og styre
  • Lede klubbens satsninger innen sport, samarbeide med sportskommité.
  • Organisere og lede heltids- og deltidstrenere og deres oppgaver.
  • Gruppetrening og privattimer for barn, ungdom og voksne (tennisskole/voksenkurs)
  • Andre arbeidsoppgaver kan inkludere weekendtrening for juniorer og voksne, treningsopplegg i skoleferier, kick-off samt å bidra til andre arrangementer i klubbens regi
  • Rekruttering opp mot skoler, kommuner, og liknende
  • Annet forefallende arbeid

Kvalifikasjonskrav:

• Erfaring med å trene alle aldresgrupper (barn,ungdom,voksne).
  • Erfaring med ledelse på klubnivå eller høyere er fordel, men ikke krav.
  • ITF trener 2 utdanning, eller høyere

Personlige egenskaper:

• Gode lederegenskaper
  • God formidlingsevne overfor barn, ungdom og voksne
  • Selvstendig, utadvendt, engasjert, strukturert
  • Evne til å ta initiativ til nye aktiviteter
  • Løsningsorientert og gode samarbeidsevner

Søknad:

For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med:

Sjur Paulsen    Mob:  +47 412 47 676.

• Søknad med CV sendes til: sjur@sub.no
  • Søknadsfrist: Løpende