Yellow Tour 2017 Søndag 17. Sept. Bryne

Postet av Randaberg Tennisklubb den 31. Aug 2017

Bryne Tennisklubb inviterer

Randaberg Tennisklubb, Sandnes Tennisklubb, Egersund Racketklubb, Stavanger Tennisklubb og Haugesund Tennisklubb

Det skal dannes lag på tre spillere pr. lag. Snakk med dine treningskamerater om å danne et lag. Dersom du ikke finner noen å spille på lag med, melder du deg på alene, så setter turneringsledelsen sammen lag.

Sted:                Bryne Tennisklubb, Dronning Mauds gate 1, 4340 Bryne                                Tid:                  Spilleoppsettet vil bli tilsendt til ansvarlig trener i klubben.

Pris:                 Kr. 150,- pr. spiller betales ved fremmøte.

Lag:                 Hvert lag består av tre spillere.

Påmelding:      Ansvarlig trener i din klubb: _________________________

som sender samlet påmelding fra klubben til

paameldingbtk@gmail.com innen Lørdag 9. September.

Format:           Davis cup. Det vil bli spilt fire singlekamper a 20 minutter og en      doublekamp a 20 minutter. Hver lagkamp varer en time og alle lag får spille tre lagkamper.

Velkommen til en kjekk tennissøndag!