Kursoversikt er klar for høsten 2024

Postet av Randaberg Tennisklubb den 10. Sep 2024

Nivå basert kurs

Junior spillere deler vi inn i følgende kategorier: Rød, Oransj, Grønn (info: Tennis Kids) og Gul.
Fargene referer til ball man spiller med og hvor raske og hvor mye de spretter. Klubben oppfordrer alle (også voksne) å benytte seg av ball som passer til personlige ferdigheter. For begynnere kan det være kjekt å begynne med grønn ball, da får man mere spill med ballen.
Senior spillere deles inn i A-F nivå, som også er den nivå-inndeling som brukes til eksempelvis Juvesen Cup (bredde turnering i Stavanger). Vi har grupper på Spond for de forskjellige nivå.
Vi ønsker å gi en gøy, spennende, utfordrende og variert tennis trening på et passe nivå. Ta gjerne kontakt med trener om du lurer på hvilke nivå du har.

Aktivitets Oversikt

Nedenfor er det oversikt av kurs (farger referere til Nivå) og andre faste aktiviteter på banene i hallen. Vi har mange forskjellige aktivitets-tilbud til alle nivå og alder og vi streber etter å gjøre tennis til sporten for hele familien. Oppdatert informasjon vil bli tilgjengelig på Kurs - RTK

Vi har forskjellige Drop-In timer for voksne på Torsdager 19.00-20.30 med Matthieu. Og på fredager har vi noe Drop-In for de som spiller på klubbens lag. Klubben har 1 damelag og 2 herrer lag som deltaker på nasjonalt og regionalt divisjons nivå.

Dame og Herrer Liga er et bredd tilbud for de som ønsker å spille litt double og single med andre. Ta kontakt til info@randabergtk.no om dette kunne være noe for deg.

Det er ledig kapasitet på noen grupper og vi jobber med å sette opp flere kurs på de ledige tider. Ta kontakt med trener eller andreas@randabergtk.no om dere har lyst på mere kurs eller har andre innspill til å forbedre tilbudet

Til barn har vi også tilbud om TFO (Tennis Fritids Ordning) kl 13-16, på Man- Ons- og Torsdager. Akkurat nå er det fullt på Mandag og Torsdag, mens det er ledig på Onsdager. Vi jobber med å sette opp TFO på tirsdager også om det er interesse for dette. Ta kontakt med aleksandar@randabergtk.no om dette har interesse.