HOVEDTRENER SØKES TIL RANDABERG TENNISKLUBB!

Postet av Randaberg Tennisklubb den 15. Mai 2024

Randaberg Tennisklubb (RTK) ble etablert i 1980. Klubben har en innendørs hall med to baner. Klubben har 2 fulltids trenere og flere deltidstrenere ansatt,  og har opplevd sterk vekst de siste årene, både på kursdeltakere og medlemmer. Det arbeides nå med utvidelse av klubbens anlegg med 3 nye innendørs baner (til totalt 5 baner), nytt service bygg og det vurderes også areal til andre racketsporter.

HOVEDTRENER: BLI EN DEL AV DEN SPENNENDE VEKSTEN I RANDABERG TENNISKLUBB!

Randaberg Tennisklubbs strategi er «Tennis for hele familien» Klubben ønsker å bidra til at flere barn/unge og deres familier kan samles rundt tennisaktiviteter og ambisjonen er å ha tilbud til aktive mennesker i alle aldre.

Klubbens virksomhet omfatter tennis kurs for alle nivåer, privattimer, TFO (Tennis Fritids Ordning),sosiale tilstelninger og turneringer på forskjellige nivåer. RTK er også aktiv deltaker i satsing og oppbygging av tennis på regionalt nivå i Rogaland, et initiativ hvor regionens klubber samarbeider tett og utveksler erfaring og kunnskap.

Randaberg Tennisklubb er en klubb i stor utvikling og vekst og vi kan tilby et spennende arbeidsmiljø med store muligheter for en trener med ambisjoner.

Vi søker nå en ny hovedtrener i 100% stilling og tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for både personlig og faglig utvikling. Treneren har ansvaret for teamet av trenere og klubbens sportslige aktiviterer.

Arbeidsoppgaver:

• Utføre klubbens strategiplaner og rapportere til daglig leder og styre
  • Lede klubbens satsninger innen sport, samarbeide med sportskommité.
  • Organisere og lede heltids- og deltidstrenere og deres oppgaver.
  • Gruppetrening og privattimer for barn, ungdom og voksne (tennisskole/voksenkurs)
  • Andre arbeidsoppgaver kan inkludere weekendtrening for juniorer og voksne, treningsopplegg i skoleferier, kick-off samt å bidra til andre arrangementer i klubbens regi
  • Rekruttering opp mot skoler, kommuner, og liknende
  • Annet forefallende arbeid

Kvalifikasjonskrav:

• Erfaring med å trene alle aldresgrupper (barn,ungdom,voksne).
  • Erfaring med ledelse på klubnivå eller høyere er fordel, men ikke krav.
  • ITF trener 2 utdanning, eller høyere

Personlige egenskaper:

• Gode lederegenskaper
  • God formidlingsevne overfor barn, ungdom og voksne
  • Selvstendig, utadvendt, engasjert, strukturert
  • Evne til å ta initiativ til nye aktiviteter
  • Løsningsorientert og gode samarbeidsevner

Søknad:

For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med:

Sjur Paulsen    Mob:  +47 412 47 676.

• Søknad med CV sendes til: sjur@sub.no
  • Søknadsfrist: Løpende
  • Tiltredelse: Etter avtale

RTK Klubbklær

Postet av Randaberg Tennisklubb den 13. Nov 2023

Randaberg TK presenterer i samarbeide med Proffsport klubbklær fra CRAFT.

Vi har prøve klær i forskjellig størrelse på kontoret i klubben (ta kontakt med Robin)

Bestiling er igjennem Proffsport sin hjemmeside

Red Tour 18 juni spilletider og deltakerliste

Postet av Randaberg Tennisklubb den 15. Jun 2023

Hei

Her er deltakerliste for helgens Red Tour samt spilletidene. Legg merke til fargene på Rød 2. Dette blir lagene på søndag. Rød 1 og Rød 3 har ikke lag.

Mvh Robin

RTK Klubbklær Julekampajne

Postet av Randaberg Tennisklubb den 6. Des 2022

Står du og mangler en gave eller ønske til jul, da er her en fantastisk mulighet for å kjøpe klubbklær med rabatt.

Randaberg TK presenterer i samarbeide med Proffsport klubbklær fra CRAFT.

Bestiling er igjennem Proffsport sin hjemmeside

Bruk rabattkoden RTK30 da får dere -30% av ordre over 300kr,
(navnetrykk teller ikke på beløpet 300kr).
Rabatten er gyldig til 14. desember.

Det bure gå fint å få det til jul dersom bestillingen blir gjort ganske snart