Stavanger Tennisklubb inviterer til åpen turnering

Postet av Randaberg Tennisklubb den 14. Okt 2016

* Åpen U10 * Challenge U12 * Race U12 * Oransj U12

16.-18. desember 2016

Klassene: Vi deler inn i tre nivåer i U12; grønn erfaren (Race), grønn mindre erfaren (Challenge) og oransj. Er det mindre enn fire påmeldinger i en klasse, blir det sammenslåing av gutter og jenter. Spillere født 2004-2005 kan delta i U12. Spillere født 2006-2007 kan delta i U10.

Kamper: Vi legger opp til at det blir mye spill for hver enkelt spiller. Det blir gruppespill og bonusspill. Det vil si at alle får anledning til å spille flere kamper i løpet av helgen. Det er mulig å delta på double i tillegg til single. Du kan melde deg på sammen med en partner eller så kan turneringsledelsen finne/trekke en partner til deg.

Format: U12 spilles best av tre sett. U10 spilles best av ett sett.

Sosialt: Vi arrangerer sosial tilstelning lørdag kveld. Vi håper at alle deltagere blir med på det! Flere opplysninger kommer når turneringen nærmer seg.

Påmelding til turneringen gjøres via Tournament Software innen 2. desember. http://ntf.tournamentsoftware.com/sport/tournament...

Du trenger idrettsnummer for å melde på. Har du ikke dette fra før, kan dette bestilles gjennom klubben din. Det er gratis for spillere til og med 12 år.

Spilletider blir lagt ut en uke før turneringsstart. Turneringen starter fredag ettermiddag og avsluttes søndag ettermiddag.

Turneringskontakt: Ole Storhaug 91568547 ole@stavangertk.no

Velkommen til førjulsturnering i Stavanger Tennisklubb