NYTT BOOKINGSYSTEM 1.april

VIKTIG INFORMASJON!

Overgang fra Hano til MATCHi

31.03.2019 vil være siste dag for bestilling av timer via Hano

Fra mandag 01. april vil all bestilling av strøtimer gå via MATCHi. Alle medlemmer/brukere vil få en e-post med innloggingsinformasjon i løpet av kort tid. Alle strøtimer/faste avtaler som er booket i Hano fra 01.01.2019 til og med den 31.03.2019 og senere vil bli overført til MATCHi.

Nytt bookingsystem for Randaberg tennisklubb

Fra og med 01.04.2019 vil all banebooking hos Randaberg tennisklubb bli gjort i samarbeid med MATCHi, en moderne onlinetjeneste for racketsport.

Hva trenger du som medlem å gjøre?

• Vi vil i løpet av et par dager sende deg en aktiveringslenke til din mailadresse. (Har du ikke fått mailen før onsdag ettermiddag – vennligst sjekk i din ”spam-/søppelpost” for å se om den havnet der, ikke der heller - ta kontakt med klubben.)
  • Når du klikker på lenken kommer du til registrering der du velger om du vil opprette en ny konto eller logge inn hvis du allerede har en MATCHi-konto.

NB! Hvis du er medlem i en annen klubb som også benytter MATCHi og du har en konto der - velger du å logge inn med denne. Husk at navn og e-postadresse må være identisk begge plasser.

• Når du har gjort det, er du klar til å booke. Du vil måtte legge inn et betalingskort når du oppretter kontoen for å kunne booke strøtimer inne. Kortet vil da også virke om du skal bestille tid i en av de over 250 andre klubber/anlegg som benytter MATCHi Norge og Sverige.

• Vær oppmerksom på at flere norske klubber tillater ikke-medlemmer å bestille timer, så er det ingenting ledig hos oss, så har du nå likevel mulighet til å kunne booke bane hos en annen klubb i nærheten.

Du har tilgang til tjenesten via pc/smarttelefon/nettbrett med din nettleser. Du kan også laste ned MATCHi-app fra AppStore for å søke/booke ledige tider.

I starten kan det føles uvant med den nye tjenesten. Får du problemer med å bestille eller lurer på noe, sjekk «Vanlige spørsmål og svar» eller ta kontakt med Helge Koll-Frafjord enten på info@randabergtk.no eller 93080876.

Vanlige spørsmål og svarhttp://matchi.se/home/faq

Styret i Randaberg tennisklubb