Yellow Tour - Søndag 28. Januar

Postet av Randaberg Tennisklubb den 5. Jan 2018

Egersund Racketklubb inviterer:

Randaberg Tennisklubb, Sandnes Tennisklubb, Bryne Tennisklubb, Stavanger Tennisklubb og Haugesund Tennisklubb

Det skal dannes lag på tre spillere pr. lag. Snakk med dine treningskamerater om å danne et lag. Dersom du ikke finner noen å spille på lag med, melder du deg på alene, så setter turneringsledelsen sammen lag.

Sted:                Egersund Racketklubb, Sjukehusveien 24, 4373  Egersund                                Tid:                  Spilleoppsettet vil bli tilsendt til ansvarlig trener i klubben.

Pris:                 Kr. 150,- pr. spiller betales ved fremmøte.

Lag:                 Hvert lag består av tre spillere.

Påmelding:      Ansvarlig trener i din klubb: _________________________

som sender samlet påmelding fra klubben til

paamelding@egersundtennis.com fredag 19.januar

Format:        Davis cup. Det vil bli spilt fire singlekamper a 20 minutter og en      doublekamp a 20 minutter. Hver lagkamp varer en time og alle lag får spille tre lagkamper.

Velkommen til en kjekk tennissøndag!