Tenniskurs høsten 2016

Postet av Randaberg Tennisklubb den 10. Aug 2016

Klubben arrangerer kurs i tennis.

Treningene er på mandager fra kl17-20 og onsdager fra kl17-20. Dette er tider og kurs som har pågått i noen år, så hvilke tider og kurs det er plass på er avhengig av hvor mange av de tidligere deltakere som ønsker å fortsette.

Ut i fra hvor mange som melder sin interesse, så ser vi også på muligheten for å sette opp noen kurs på torsdager fra kl17-19.

Første treningsdag er 29.08.2016. Vi setter opp grupper og tider etter deres ønsker så langt det lar seg gjøre.

Tidlig bekreftelse på deltakelse, gir større sjanse for at ønsker kan imøtekommes.

Til informasjon, så beregner vi 15 treningsuker høsten 2016 med oppstart i uke 35. Høstferie uke 41. Pris er kr. 1950.-

Informerer om at medlemskap er obligatorisk for alle som deltar på klubbens treningstilbud. Medlemskontigenten utgjør grunnlaget for at ett idrettslag skal kunne driftes og kunne tilby aktiviteter i klubbregi. Pris for junior medlemskap er kr.600 pr år. Itillegg kommer avgift til Norges tennisforbund på kr. 95.- for spillere under 12 år og kr. 215.- for spillere over 12 år. Det er halv pris på medlemskap etter ferien.

Siste treningsdager før jul er henholdsvis mandag 12.12 og 14.12.

Randaberg Tennisklub