Red, Orange&Green tour - 28.nov & 29.nov

Postet av Randaberg Tennisklubb den 29. Sep 2015

Bryne Tennisklubb inviterer

RandabergTennisklubb, Sandnes Tennisklubb, Stavanger tennisklubb, Egersund Racketklubb,
ÅlgårdTennisklubb og Haugesund Tennisklubb til lagturnering for spillere på grøntnivå.

Turneringen passer best for spillere i alderen 10-15 år. Det skal dannes lag på tre spillere pr. lag. Snakk med dine treningskamerater om å danne lag, eller få hjelp av din trener.

Lørdag 28. November 2015: gutter og jenter i alderen 6-10 år
Søndag 29. November 2015: gutter og jenter i alderen 10-15 år

Sted:Bryne tennisklubb (Dronning maudsgate 1)

Tid:1000-1200, 1200-1400, 1400-1600,1600-1800 Tider avhenger av påmeldinger

Format:Det originale Green Tour-konseptet ernormalt kun doublekamper, men vi
ønsker å prøve ut et lagkonsept hvordet blir to singlekamper i tillegg til en doublekamp. Hver lagkamp varer i entime, og hvert lag spiller 2-3 lagkamper.

Spilletid:Hver enkelt på laget spiller totredeler av tiden og hviler en tredel av tiden (f. eks. fire kamper spill og tokamper hvile) forutsatt tre spillere pr. lag. Skulle et lag bli redusert til tospillere, innebærer dette mer eller mindre sammenhengende spill i tre timer forde to gjenværende på laget.
Pris:Kr. 150,- pr. spiller betales vedregistrering 30 min. før kampstart.

Påmelding:Ansvarligtrener i din klubb: _________________________som sender samlet påmelding fra klubben til paameldingbtk@gmail.com innen tirsdag 17. November.

Ansvarlig trener sørger for at hvert lag består av trespillere, og oppgir om laget skal spille Green 1, Green 2 eller Green 3 (1er for de minst rutinerte)

Pølser, saft og premier til alle deltagere!

Randaberg TK.