Søndag 20. Januar 2019 - Bryne Orange Tour

Postet av Randaberg Tennisklubb den 13. Jan 2019

Søndag 20. Januar 2019

Det skal dannes lag på tre spillere pr. lag. Snakk med dine treningskamerater om å danne et lag. Dersom du ikke finner noen å spille på lag med, melder du deg på alene, så setter turneringsledelsen sammen lag. Turneringen passer best for spillere i alderen 8-13 år.

Sted:               Bryne Tennisklubb- Dronning Mauds Gate 1, 4345 Bryne

Tid:                  Vi starter opp med Orange 1 tidligst 1000, etterfulgt av orange 2 og 3. Husk å

Møte senest 30 min. innen oppsatt tid til registrering.

Pris:                 Kr.200,- pr spiller. All betaling skjer ved oppmøte. Møt opp i god tid.

Lag:                  Hvert lag består av tre spillere

Påmelding:     Ansvarlig trener i din klubb: _________________________

som sender samlet påmelding fra klubben til

paameldingbtk@gmail.com innen torsdag 10. Januar.

Format:           Davis cup. Det vil bli spilt fire singlekamper a 20 minutter og en doublekamp

a 20 minutter. Hver lagkamp varer en time og alle lag får spille to lagkamper.

Alle deltagere får et armbånd for hver turnering man spiller. Samler man tre armbånd av samme farge, kan man veksle inn i bronsepokal. Får man to armbånd til, så veksler man inn med sølvpokal. Gullpokal får man når man kan vise til totalt sju armbånd (sølvpokal + to armbånd)