Lørdag 19. Januar 2019 - Bryne Red Tour

Postet av Randaberg Tennisklubb den 13. Jan 2019

Turneringen passer best for gutter og jenter i alderen 6-10 år. Det blir inndeling i tre puljer etter tenniserfaring. Rødt 1 er for de yngste/nyeste, rød 2 for viderekomne og rødt 3 er for de mest erfarne.

Sted:  Bryne Tennisklubb – Dronning Mauds Gate 1, 4345 Bryne

Tid:  1030 Rød 2

1300 Rød 1 og 3
Oppmøte og registrering skal skje 30 min. innen oppsatt tid.

Pris:  Kr.200,- pr spiller.  All betaling skjer ved oppmøte. Møt opp i god tid.

Påmelding til: Ansvarlig trener i din klubb: ……………………………………….
 som sender felles påmelding til paameldingbtk@gmail.com
Frist Torsdag 10. Januar.

Spilleformat: Det blir hotseat i rød 1 til 5 poeng, hvor alle får spille mange superkorte kamper mot mange forskjellige spillere. I rød 2 klassen deles deltakerne inn i lag hvor man spiller hot seat til 7 poeng mot de andre lagene. Rød 3 blir turnering med gamespill.

• Kiosk med salg av kaffe, kaker osv. til foreldre/tilskuere
• Pølser og saft til alle deltagere er inkludert i deltageravgiften
• Premiebånd til alle deltagere
• Kampspillet varer i ca. en time. Premieutdeling, pølser og saft følger deretter i klubbhuset.
• Vi tar bilder under arrangementet. Ønsker man å reservere seg mot dette, så ta kontakt med arrangør innen turneringen.
Vi ønsker alle velkommen til en gøy tennislørdag!