Red og Orange tour lørdag 5 mai på Toppform treningssenter

Postet av Randaberg Tennisklubb den 30. Apr 2018

Det skal dannes lag på tre spillere pr. lag. Snakk med dine treningskamerater om å danne et lag. Dersom du ikke finner noen å spille på lag med, melder du deg på alene, så setter turneringsledelsen sammen lag. Turneringen passer best for spillere i alderen 8-12 år.

Sted:               Utendørsbanene på Toppform treningssenter, Sola. Marknesringen, 4052 Røyneberg. Ved regn flytter vi inn i senteret på innebanene i 3. etg.

Tid:                 Fra klokken 12.00

Pris:                 Kr. 200,- pr. spiller betales ved fremmøte senest 30 minutter før start.

Lag:                 Hvert lag består av tre spillere.

Påmelding:     Ansvarlig trener i din lokale tennisklubb som sender samlet påmelding fra klubben til: tennis@racket.no,   FRIST FOR PÅMELDING: Torsdag 3. Mai 2018.

Format:           Davis cup. Det vil bli spilt fire singlekamper a 20 minutter og en doublekamp

a 20 minutter. Hver lagkamp varer en time og alle lag får spille to lagkamper.

Premier, pølser og saft til alle deltagere!

Hoved logo_hvit bakgrunn

__________________________________________________________________________

En stor takk til rasrotgivere til Sandnes Tennisklubb. PS: Alle med konto i Norsk Tipping kan bli Grasrotgiver ved å sende "Grasrotandelen 813985292" som SMS til tlf: 2020. Det koster deg ingenting, men klubben får 5% av omsetningen.