Red Tour 10.mars

Postet av Randaberg Tennisklubb den 6. Feb 2018

Stavanger Tennisklubb inviterer

Haugesund TK, Randaberg TK, Sandnes TK, Bryne TK, Egersund RK og Storhaug Tennis.

Lørdag 10. Mars 2018

Turneringen passer best for gutter og jenter i alderen 6-9 år. Det blir inndeling i tre puljer etter tenniserfaring. Rødt 1 er for de yngste/nyeste, rødt 3 er for de mest erfarne.

Sted:               Gunnar Warebergs gate 9, 4021 Stavanger

Tid:                  Registeringen og oppvarming starter klokken 10:30.

Kampene starter klokken 11:00-12:00. Premieutdeling 12:15

Pris:                 Kr.150,- pr spiller.  All betaling skjer ved oppmøte. Møt opp i god tid.

Påmelding til: ansvarlig trener i din klubb: _________________________

som sender samlet påmelding fra klubben til

andre@stavangertk.no innen torsdag 01. Mars.

Spilleformat:  Det blir hotseat i rødt 1, hvor alle får spille mange superkorte kamper mot mange forskjellige spillere. Rødt 2 blir et mer lagbasert spillformat. Rødt 3 blir turnering med gamespill. Med forbehold om sammenslåing ved lav påmelding.

• Kiosk med salg av kaffe, kaker osv til foreldre/tilskuere
  • Pølser og saft til alle deltagere er inkludert i deltageravgiften
  • Premier til alle deltagere
  • Kampspillet varer i ca en time. Premieutdeling, pølser og saft følger deretter i hallen.
  • Vi tar bilder under arrangementet. Er det noen som ikke ønsker å bli tatt bilde av ta kontakt.

Vi ønsker alle velkommen til en gøy tennislørdag!